tiistai 12. marraskuuta 2013

Äärettömän väsymyksen vallassa

Viime päivinä, tai oikeastaan viime viikkoina, olen ollut käsittämättömän väsymyksen vallassa.

Nukun periaatteessa aivan riittävästi. Tai ainakin lähes riittävästi, 7-8 tuntia arkiöisin. Yritän kuitenkin herätä useimmiten liian aikaisin, joskus pian kuuden jälkeen. Käytännössä en juuri koskaan onnistu siinä, vaan haluan ottaa puolisen tuntia lisäaikaa ennen oikeasti heräämistä.

Sen jälkeen tunnen oloni väsyneeksi lähes koko päivän ajan. Ja kun saavun illalla takaisin kotiin, yritän vielä usein tehdä hiukan ylitöitä.

Välillä tuntuu siltä, että olen vain korvannut huonoja tapoja uusilla huonoilla tavoilla. Yritän edelleen liikaa, vaikka ystäväni toisinaan minulle muistuttavat että "ihminen ei ole kone" -- en edes minä.

Mitä sitten pitäisi tehdä?

Jotenkin pitäisi aktivoitua. Se auttaisi varmasti alakuloiseen mielialaani, jolle ei sillekään ole oikeastaan mitään järjellistä syytä.

Minä vain olen uupunut.

Luulisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti